Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.

Novice

DEUTER ACT TRAIL NAHRBTNIKI
Petek, 01. junij 2018

DEUTER ACT TRAIL NAHRBTNIKI

Posebnost teh izjemnih nahrbtnikov je možnost vstopa v nahrbtnik tudi skozi trebuh. Če imate nekaj na dnu nahrbtnika, ga ne rabite izprazniti, ampak l...

Več

Kje nas najdete

ANNAPURNA d.o.o.
Ljubljana

031-001-027

capehorn@siol.net

http://www.k2-alpinist.si/si/


Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja


Splošne in ostale pogoje poslovanja določa podjetje Anapurna d.o.o., ki blago in storitve na portalu www.k2-alpinist.si (v nadaljevanju: annapurna) prodaja v svojem imenu in za svoj račun. 
Splošni pogoji poslovanja temeljijo na: 
- Zakonu o elektronskem poslovanju (ZEPT);
- Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot); 
- Zakonu o varovanju osebnih podatkov (ZVOP); 
- Priporočilih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS). 
Varnost nakupa 
Jamčimo, da je vsak nakup v naši spletni trgovini annapurna varen. 
 
Varovanje osebnih podatkov

Osebni podatki pridobljeni preko spletnega mesta bodo v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Annapurna d.o.o. Osebni podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb. 
Z vsemi pridobljenimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. 
 
Nakup
 
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "V košarico". Desno zgoraj se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti določen izdelek, kliknite na "KOŠARICA" ob nakupovalnem vozičku desno zgoraj ter nato na (x) desno od izdelka. Če pa želite količino povečati ali zmanjšati  kliknite "Na blagajno". Tam lahko spreminjate količine ali odstranite določen izdelek. Ob vsaki spremembi kliknite na gumb "Osveži košarico".
 
Ko zaključite z nakupovanjem kliknite na "KOŠARICA" desno zgoraj in nato "Na blagajno". Na blagajni lahko spreminjate količino ali odstranite izdelke. Po vsaki spremembi kliknite na gumb "Osveži košarico".
Ko ste z naročilom zadovoljni, kliknite na gumb "Nadaljuj z naročilom" .
 
Sledi prijava oz. registracija uporabnika, kakor je opisano v naslednjem poglavju.
 
V naslednjem koraku navedete naslov za dostavo, če se le ta razlikuje od navedenega. Še enkrat preverite naročene artikle in količino in jih po potrebi spremenite. Izberete še način dostave ter način plačila in kliknete na gumb "Potrdi naročilo".
 
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov.
 
Registracija uporabnika
 
Za oddajo naročila je potrebna registracija oz. prijava uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
 
Postopek registracije oz. prijave je enostaven in ga opravite tako, da v košarici kliknete na gumb NADALJUJ Z NAROČILOM.
Če v naši spletni trgovini nakupujete prvič označite krogec pod kupujem prvič, izpolnite obrazec in kliknete na gumb REGISTRACIJA IN PRIJAVA.
 
Če ste v naši trgovini že nakupovali, označite krogec pod prijava, vpišete svoje uporabniško ime in geslo in kliknete na gumb prijava. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost "Ste pozabili geslo?".
Cene in stroški dostave
 
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 22% DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila po predračunu na naš transakcijski račun, pod navedenimi pogoji.
Stroški pošiljanja po pošti znašajo 3,00 € z 22% DDV.
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino (območje EU) velja aktualni cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.
 
Časi in načini dostave
 
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila bodo realizirana v roku treh delovnih dni. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. Kupec bo o tem obveščen po e-mailu ali telefonu.
 
Dostava po pošti:
Dostavo pošiljk bo izvajala Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
 
Osebni prevzem:
Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno ob vnaprejšnjem dogovoru in plačilu po predračunu na naš transakcijski račun. Osebni prevzem je možen samo po predhodnem dogovoru.
 
Način plačila

Annapurna d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:
Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, se naročilo ne izvede.
 
Odstop od nakupa
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. 
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. 
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, naslov, telefonsko številko, elektronski naslov) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). 
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik. 
Učinki odstopa od pogodbe: če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. 
Vračilo ali zamenjava blaga
 
V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim pričakovanjem, ga lahko s priloženim računom vrnete neuporabljenega in nepoškodovanega ter v originalni embalaži na naslov podjetja Annapurna d.o.o., Vrtača 9, 1000 Ljubljana. Pred vračilom obvezno obvestite prodajalca. Stroške vračila plača kupec, stroške zamenjave pa prodajalec. 
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake 
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.
 
 
Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.




Novo v trgovini

NOSILA ZA NOŠENJE OTROK - IZPOSOJA

NOVO!
Izposoja otroških nosil Deuter Kid Comfort II.
Možen le osebni prevzem.



...

Spletna cena: 10,00 €

Black diamond Padded GEAR SLING

Zanka za opremo.



Popust: -50,00%
Spletna cena: 9,97 €

Izdelki v akciji

DEUTER NAHRBTNIK AIRCONTACT LITE - modeli 2018

Zelo lahek  in tehničen nahrbtnik za trekinge in planinarjenje.Ima dva stranska žepa, žep za čelado in dva žepa na zadrgo v kapuci ter enega na pasu.O...

Popust: -25,00%
Spletna cena: 119,96 €

FUTURA 26SL - ženski nahrbtnik


Primeren je tako za dnevna potepanja po gorah kot za kolesarjenje ali pa urbano rabo.
Naramnice nahrbtnika so dobro podložene, prilagodljive in...

Popust: -20,00%
Spletna cena: 95,96 €

DEUTER FUTURA PRO

Futura pro je z novim letom dobila novo podobo. Futura nahrbtniki postajajo še boljši, še lažji, ohranjajo mrežasto hrbtišče, ki pa je v novi podobi....

Popust: -20,00%
Spletna cena: 135,96 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica